för oss småföretagare
Hej,
Du får det här tipsbrevet för att du tidigare beställt ett tipsbrev från min hemsida.
Lönsamheten för Sveriges småföretag ökade under år 2014. Därmed bröts den nedgång som vi haft under åren 2009 – 2013 enligt en rapport som kom förra veckan.
Det beror enligt utredaren LRF Konsult främst på:
- Lägre kostnader för marknadsföring
- Låga räntor
- Ökad e-handel
- Lägre kostnader för personal
Har du låga kostnader för din marknadsföring? På sajten http://gratis-marknadsforing.se får du råd och tips om:
- Hur du får besökare till din hemsida
- Hur du använder dig av rätt sökord/nyckelord
- Smarta sätt att använda bilder
- Hur du maxar din innehållsmarknadsföring
- Hur du marknadsför dig genom att skriva artiklar
- Hur du kan använda e-böcker för effektiv marknadsföring
- Allt om nyhetsbrev, e-brev och tipsbrev
- Varför du ska ge bort gratis
- Hur du gör din blogg till ett verktyg för din marknadsföring
- Hur du marknadsför dig på Linkedin, Facebook och andra sociala medier på bara en timme om dagen
- Ytterligare 40 sätt att marknadsföra dig gratis
- Hur du får ditt budskap att spridas automatiskt och gratis
Det är en sajt som innehåller massor med råd och tips om hur du kan marknadsföra dig och ditt företag alldeles gratis.
Ännu fler råd och tips hittar du i boken ”Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis”. Har du inga kunder ännu så får du i samma bok mängder av råd och tips hur du skaffar nya kunder.
Vill du tjuvläsa lite i boken eller beställa boken kan du göra det här. http://tips-om.se/boken-sa-marknadsfor-dig-sjalv-ditt-foret…
Priset på boken kommer att vara 148:-. Vi ger fortfarande en introduktionsrabatt på 50:-. Det blir 98:- plus porto och moms 6 %.
Klicka på ”Så marknadsför du dig och ditt företag alldeles gratis”.
Där kan du läsa mer om bokens innehåll och beställa den om du vill
Så tycker några läsare:
Toppen
Lättläst och lättförståeligt även för dem utan tidigare kunskap. En grundbok för alla företagare skulle jag vilja kalla den. Man måste inte läsa boken från pärm till pärm utan lätt att bara läsa de kapitel man för tillfället är intresserad av. Jessica 30 november 2014
Jag vet att detta fungerar i praktiken
Jag har mångårig erfarenhet av undervisning och praktisk arbete med marknadsföring och PR. Under senare år har jag i takt med att området utvecklats blivit alltmer insatt i hur de sociala medierna på olika sätt kan användas i en marknadsföringssatsning. Denna bok är ett alldeles utmärkt hjälpmedel för den som enbart vill marknadsföra sitt företag via de sociala medier som finns idag, men den fungerar minst lika bra som ett arbetsredskap för att få praktiska tips på hur nämnda medier kan integreras i företagets övriga marknadsföringsinsatser.
Bokens innehåll är lättillgängligt och snyggt presenterat. Här finns ett flertal checklistor att arbeta utefter som jag också av egen erfarenhet vet fungerar i praktiken. Elisabeth 30 november 2014
Läs om boken och beställ den här.
Hälsningar,
Holger Wästlund
Mobil: 070 594 36 20
E-post: holger.wastlund@gmail.com |